Subject: RE: Luba 11314 Raasiku haigla tee km 0,01-0,48 torustike ehitustööd
From: "Kaido Kaarna" <[email-masked]>
To: "Jaan Saia" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Date: Sun, 9 Mar 2025 18:31:52 +0200

Tere,

Saadan taotluse Võidu tn (Raasiku haigla tee) sulgemiseks.

Kohalikku omavalitusust, PPA-d, päästeametit ja ühistranspordikeskust on
teavitatud emailiga.

Palun väljastada sulgemise luba.

Tervitades,

Kaido Kaarna

Projektijuht

tel. +372 52 33 208

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS TERRAT

reg.nr 10095208

Meistri tee 4, Tutermaa,

Harku vald, 76617 HARJUMAA

www.terrat.ee <http://www.terrat.ee/>

From: Jaan Saia <[email-masked]>
Sent: Friday, March 7, 2025 2:01 PM
To: Kaido Kaarna <[email-masked]>
Cc: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Subject: Vs: Luba 11314 Raasiku haigla tee km 0,01-0,48 torustike
ehitustööd

Tere

Taotluse vorm lisas

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 7. märts 2025 13:24
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Fw: Luba 11314 Raasiku haigla tee km 0,01-0,48 torustike ehitustööd

Hei,

Saad neid juhendada?

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi

korrashoiu projektijuht

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond

tel: +372 58514903

Transpordiamet | www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Teelise 4 | 10916 Tallinn

  _____

From: Kaido Kaarna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 12:36:24 PM
To: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Luba 11314 Raasiku haigla tee km 0,01-0,48 torustike
ehitustööd

Tere,

Kahjuks ei leia vastavat sulgemisloa taotluse blanketti teie kodulehelt.
Kas saaksite selle saata või anda juhised kuidas saame taotleda veel
lisaks sulgemisluba?

Ja kas peale seda on ehitustöödealustamiseks kõik vajalikud tegevused
TRAM-iga tehtud?

Tervitades,

Kaido Kaarna

Projektijuht

tel. +372 52 33 208

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS TERRAT

reg.nr 10095208

Meistri tee 4, Tutermaa,

Harku vald, 76617 HARJUMAA

www.terrat.ee <http://www.terrat.ee/>

From: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 11:25 AM
To: Kaido Kaarna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Luba 11314 Raasiku haigla tee km 0,01-0,48 torustike
ehitustööd

Tere,

Kuna te võtate sulgemise loa ja objekt on suletud siis punkt 2 ja 3 teile
ei kehti.

Liiklusskeem on kooskõlastatud kuid teil on vaja taotleda veel
sulgemisluba.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

From: Kaido Kaarna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 11:22 AM
To: Tõnis Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Luba 11314 Raasiku haigla tee km 0,01-0,48 torustike
ehitustööd

Tere Tõnis,

Tänan tööde loa eest. Seoses loa mõnede punktidega tekkisid küsimused.

1.	Kas selle tööloa väljastamisega on ka liiklusskeem kooskõlastatud?
2.	Punkt nr 2: Riigitee ja selle rajatiste kahjustamine on keelatud;
ehitustehnikaga manööverdamine riigiteel ja riigitee mulde nõlvadel ei ole
lubatud. Materjalide veod korraldada olemasolevate juurdepääsuteede kaudu.
Kuidas me saame torustikke ehitada riigi teel ja mulde nõlvadel kui sinna
ei ole lubatud ehitustehnikaga sõita?
3.	Punkt nr 3: Tööpäeva lõppedes ei ole lubatud jätta riigitee
maaüksusele ega tee lähialale lahtiseid kaevikuid. Materjalide ladustamine
sõiduteele või selle vahetusse lähedusse on keelatud. Me sulgeme tänava ja
toestame seal ehitustöid järjest mitme kuu jooksul. Tavaliiklust tänaval
ei avata. Kaevikud piirame õhtul piirdeaedadega. Me ei saa torustiku
kaevikut igal õhtul kinni ajada et jälle see hommikul välja kaevata.
Samuti me peame töömaal ajutisel ladustama materjale.

Kas saaksime need punktid eemaldada või teisiti sõnastada sedasi, et oleks
võikalik riigiteel torustikke ehitada?

Tervitades,

Kaido Kaarna

Projektijuht

tel. +372 52 33 208

e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

AS TERRAT

reg.nr 10095208

Meistri tee 4, Tutermaa,

Harku vald, 76617 HARJUMAA

www.terrat.ee <http://www.terrat.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, March 7, 2025 8:42 AM
To: Kaido Kaarna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Tõnis
Pihlamägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Luba 11314 Raasiku haigla tee km 0,01-0,48 torustike ehitustööd

Lugupeetud Kaido Kaarna,

Saadan Teile taotletud liiklusvälise tegevuse loa. Enne töödega alustamist
informeerige tööde teostamisest piirkondlikku teehooldajat ja
Liiklusjuhtimiskeskust (loa kõrvaltingimused nr 1 ja 7).

Loal märgitud töö teostamise lõpptähtaja lähenedes esitage
Transpordiametile loa lisa 2 (korrastatud teemaa üleandmise akt) täidetud
ja allkirjastatud kujul. Tööde tähtaja pikendamiseks tuleb esitada loa
taotlus uuesti koos uute kuupäevade, aeguva loa numbri ja põhjendusega töö
tähtaja pikendamise vajaduse kohta.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.